Sikkert ESDH-system til private virksomheder
Virksomheder jonglerer hver dag med store mængder data, dokumenter og kundeinformation – og forventningerne til hastighed, struktur og datasikkerhed stiger konstant. IMS’ løsninger er udviklet til at imødekomme den virkelighed. De gør det nemmere at holde styr på sager, dokumenter og interne processer. Effektivt, brugervenligt og i fuld overensstemmelse med GDPR.
Mange virksomheder – uanset branche – står med de samme udfordringer: behovet for enkel og sikker dokumenthåndtering, effektiv digital sagsbehandling og fuld GDPR-compliance.
Med IMS får I et cloud-baseret ESDH-system, der er både brugervenligt og fleksibelt. Løsningen kan tilpasses jeres arbejdsgange, uanset om I håndterer interne processer, kundedokumenter eller projekter på tværs af teams.
Her kan du se eksempler på brancher, vi allerede hjælper i dag. Og mangler din branche på listen, tager vi gerne en uforpligtende snak – vores løsning kan nemlig skræddersys til mange forskellige behov.
ESDH til virksomheder på tværs af brancher
Nonprofitorganisation
Nævn
Boligforening
Fond
Få hjælp til din branche
Forsikringsselskab
Digital dokumenthåndtering, der skaber overblik i hele virksomheden
Effektiv dokumenthåndtering frigiver tid og gør hverdagen lettere. Med IMS får I en brugervenlig og sikker løsning, der samler alle virksomhedens dokumenter ét sted – så medarbejderne altid hurtigt kan finde det, de skal bruge, samtidig med at I overholder GDPR.
Vores kunder har skabt faste rammer for mere strukturerede arbejdsgange. Det sikrer, at de altid nemt kan finde sager, dokumenter og data frem igen gennem vores søgefunktion, journalplan eller deres eget definerede overblik på startsiden. Det betyder mindre spildtid og farvel til rod i gamle mappestrukturer.
Med et ESDH-system fra IMS får I en løsning, der hjælper jer med at holde styr på både filer, processer og dokumentflow. Og når jeres behov ændrer sig? Så skaleres løsningen, så den hele tiden følger jeres behov.
Det får du med en løsning fra IMS
IT-løsninger, der gør livet lettere for virksomheder
En tilpasset løsning
Nemt internt samarbejde
Værdiskabende funktioner
Fleksibilitet og integration
Værktøjer til dokumenthåndtering, fakturahåndtering og sagsstyring, der effektiviserer jeres hverdag.
IMS kan integreres med jeres eksisterende it-systemer for nem og smidig dokumenthåndtering.
Et samlet system til dokumentdeling, der styrker samarbejde og kommunikation på tværs af teams.
Et skræddersyet dokumentstyringssystem, der passer perfekt til jeres unikke behov og arbejdsgange.
IT-sikkerhed og GDPR
Lokal dansk support
Vores løsninger er GDPR-kompatible og sørger for automatisk dokumentation, så I kan beskytte jeres vigtige data.
Vores lokale team i Aarhus sidder altid klar til at hjælpe med jeres EDMS-løsning og sikre stabil drift.
Nem integration med jeres eksisterende systemer
API til IMS Case
IMS Case har et åbent API, som gør det muligt at dele data mellem jeres eksisterende systemer og IMS Case. For eksempel kan blanketter til tilmelding på din hjemmeside automatisk oprettes i IMS Case. Det giver jer hurtigere og mere effektive arbejdsgange.
Digital underskrift og forsendelse
Med IMS Case kan I sende dokumenter direkte og sikkert til en digital postkasse (f.eks. e-Boks) eller e-mail. Samtidig understøtter systemet digital underskrift af dokumenter fra eksterne signeringsløsninger, så kontrakter og aftaler kan godkendes online og gemmes direkte i IMS Case.
IMS DigitalPost Fordeleren
IMS DigitalPost Fordeleren sørger for, at digital post fra det offentlige via Virk.dk automatisk bliver fordelt og arkiveret i IMS Case. Det betyder, at I altid har styr på jeres digitale post uden at bruge tid på manuelle processer – og samtidig sikrer fuld GDPR compliance.
Office 365 add-in
Med Office 365 add-in til IMS Case kan I arkivere e-mails fra Outlook direkte i IMS Case med ét klik. Mails kan gemmes på sager, kontakter eller grupper, så al kommunikation samles ét sted og hurtigt kan findes igen.
Det siger vores kunder om IMS Case
"Efter at vi fik implementeret SSO, som knytter vores brugerlogins til vores AD-login, har vores brugerstyring nærmest kørt som smurt. Der er ikke problemer med login, som vi før har oplevet, og jeg synes, det fungerer optimalt."
Jess Nøhr Nielsen
It-supporter hos HF&VUC Nord
Læs hele casen om HF&VUC Nord her
Vil du høre mere om
vores løsninger?
Martin er klar til at hjælpe
Martin Sørensen
+45 51 88 99 58
martin.sorensen@visma.com